Dette er tekstversionen af Vi tilbyder
Klik her for at komme til den grafiske version af Vi tilbyder

Om sitet - Læs op - Sitemap

Vi tilbyder

Friklinikken, Region Syddanmark tilbyder forskellige former for undersøgelser, behandlinger og operationer.  Du kan blive undersøgt og evt. behandlet/opereret inden for mange forskellige specialer.

Hjertemedicinhjerte-karsygdomme, såsom hjertekrampe, mislyd ved hjertet, hjerteklapsygdom, hjertesvigt, hjerterytmeforstyrrelse, forhøjet blodtryk og forhøjet kolesterol.

Neurologi - ikke akutte neurologiske sygdomme. Her iblandt demens, hovedpine og dissemineret sklerose.

Organkirurgi - der dækker over sygdomme i mavetarmsystemet og indre organer - såsom brok (hernier) og mandlige sterilisationer (vasektomi).

Ortopædkirurgi - såsom kikkertundersøgelser af knæ (arthroskopi), karpaltunnelsyndrom, springfinger, hammertå, skæv storetå (hallux valgus), kuskehånd/kuskefingre (dupuytren), fjernelse af små knuder, skulder- og albuekirurgi.

Plastikkirurgiske operationer - såsom brystreducerende operation (hypertrofia mammae), fjernelse af overskydende maveskind (abdomen pendens), fjernelse af overskydene hud på arme, baller og lår, stritøre/ udstående øre operationer, operation for hængende øjenlåg, pandeløft og andre plastikkirurgiske operationer.

Urologiske operationer - såsom forhudsforsnævring (phimosis), vandbrok (hydrocele), udposning på sædstrengen (spermatocele), operation for forstørret blærehalskirtel (prostata operation) og kikkertundersøgelse af blæren (cystoscopi).

Tværfaglig smerteklinik - klinik for patienter med kroniske non-maligne smerter.

Fysioterapi - det er vores skulderpatienter, der møder en fysioterapeut.

I menuen til venstre kan du læse mere om de enkelte specialer, som vi beskæftiger os med.

Vi undersøger, behandler og opererer alle hverdage - også eftermiddage og aftener - og engang imellem tager vi en lørdag for at sikre en kort ventetid.

Region Syddanmark - Email: kontakt@regionsyddanmark.dk